GENEL DUYURULAR

TÜM GİDİŞ / DÖNÜŞ İŞLEMLERİNİZ İÇİN RANDEVU ALINIZ.

  1. RANDEVUSUZ İŞLEM YAPILMAMAKTADIR.
  2. OFİSİMİZDE FOTOKOPİ ÇEKİLMEMEKTEDİR / ÇIKTI ALINMAMAKTADIR.
  3. EKSİK EVRAK İLE İŞLEM YAPILMAMAKTADIR.

DİĞER TÜM SORULARINIZ İÇİN;
SALI VE PERŞEMBE GÜNLERİ 16:00 – 17:00
!! BELİRTİLEN SAATLER DIŞINDA ÖĞRENCİ KABUL EDİLMEMEKTEDİR.

Sevgili Öğrencilerimiz,

Erasmus + Öğrenim&Staj Hareketliliği kapsamında yurt dışına gitmeye hak kazanan öğrencilerimizin gidiş tarihlerinden en az 10 gün öncesinde randevu alarak hibe sözleşmelerini imzalamak üzere ofisimize gelmeleri gerekmektedir. Örneğin, 2 gün sonra gidiyorum gibi nedenlerle gidiş tarihinden çok kısa bir süre önce randevu alarak işlem yapmak isteyen öğrencilerimiz randevu programımızda sıkıntı yaşatmakta ve zamanında randevu alan diğer öğrencilerimizi zor durumda bırakmaktadır. Ayrıca eksik evrak çıkması durumunda gidiş tarihini ertelemek zorunda kalmaktadırlar. Bu nedenle 02.09.2014 tarihinden itibaren bu tür talepler göz önüne alınmayacak ve  randevu verilmeyecektir. Mevcut durumda randevular mumkun olan en yakın tarihe verilmektedir.

Randevu talebi ile ilgili konudaki sorumluluk öğrencilere aittir.

Dış İlişkiler Koordinatörlüğü